Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 września 2013

Before & After



Witajcie:)
Przegladając ostatnio różne zagraniczne blogi zauroczyłam sie ''paskami''we wnętrzach,oczywiście jak sie juz na coś nakręce to nie ma zmiłuj i tak też sie stało tym razem.

Oczywiście do malowania mam tylko mały kawałek normalnej ściany za sofą (reszta boazeria)
wiec padło na nią,a że jak pamiętacie ściana była czarna wiec posłużyła jako baza do pasków.

Powiem wam ze przy takim małym kawałeczku tak sie napracowałam że zeszło mi cały dzień.
Najwięcej czasu zajeło przyklejanie taśmy papierowej i pomiary żeby wszystko wyszło równo.

Zdjęcia pojechały na inną ścianę,a nowa dekoracja to rameczka z pepco za 9,90zł i lustro z okiennicami z kauflanda za 14,90zł było białe co prawda ale musiało pasować do ramczki wiec pędzel poszedł w ruch.

Na zimowe wieczory kupiłam sobie kubeczek w sweterku w komplecie ze puszeczką i miarką za całe 11,70zł:)












I teraz mam sie gdzie przeglądać;)






Miłego Dnia:)




26 komentarzy:

  1. Z paskami jest zdecydowanie fajniej, bardziej dynamicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawiłaś się u mnie na blogu, więc tak myślałam, że lada chwila pojawi się notka. Świetnie wyglądają te paski z boazerią, niby są grubsze a wyglądają jakby płynnie boazeria przechodziła w czerń. No i czerwone dodatki też są świetnym kontrastem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje myslałam ze wyjda nierówne ale na szczescie sie udało:)pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetne paski!!! Lustereczko i jego odbicie piękne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała zmiana...metamorfoza jak najbardziej na plus:) ja też mam ochotę na paski w kuchni...wciaz się zastanawiam;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Paski i tylko paski, zmieniają całą przestrzeń....
    Mimo pracy efekt świetny:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle się coś u Ciebie zmienia ;) na lepsze oczywiście ;) bardzo fajny pomysł z tymi pasami, teraz ten motyw modny jest ;) Brawo !!!! Co tu do Ciebie zaglądam to się zachwycam Twoimi pomysłami ;) <3 Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki mam chyba sie uzupełniamy bo ja drzwi zgapiłam od Ciebie:P

      Usuń
  7. Zdecydowanie TAK! :D Naprawdę fajnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś z tymi zmianami - powstał fajny klimat.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze mieć taki przytulny kawałek własnego świata , śliczna fryzura !

    OdpowiedzUsuń
  10. Roboty dużo , ale efekt super....Fajna aranżacja....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja!! Może roboty i sporo przy tym miałaś, ale efekt końcowy jest super! Dynamicznie, energetycznie, tak jakoś raźniej i jaśniej z tymi paskami :-D. Kurcze - żałuję że w całym mieszkaniu nie mam ani jednej gładkiej ściany bo też bym sobie takie machnęła ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)Może kiedys uda sie jakąs sciane wygspodarować:)pozdrawiam

      Usuń
  12. Świetnie wyglądają :) moim zdaniem jest dużo lepiej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Martuś:)tez mi sie wydaje ze jakoś tak przytulniej:)pozdrawiam

      Usuń
  13. ale świetna przemiana, jestem zachwycona, wyszło rewelacyjnie. no i to lustro z kauflanda mnie powaliło i uroda i ceną, u mnie takiego nie widziałam :( pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością dołączam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń