Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 września 2013

Tania Metamorfoza Drzwi ♥ ♥


Witajcie:)
Ostatnio wpadłam w szał przeróbkowy,oczywiście wszystko tanim kosztem;)

Tym razem postanowiłam przemalować stare pazdzierzowe drzwi które juz tak straszyły że nie mogłam na nie patrzeć.

Do malowania użyłam farby z zeszłego roku która pozostała po odnawianiu boazeri,wiec teraz wszystko ładnie współgra.
Dokleiłam też kilka płaskich listewek żeby 
drzwi nabrały ''charakteru''

Na koniec szybciutko zrobiłam wianuszek z książki,który ożywia troszkę tą biel.
Mnie osobiście efekt końcowy bardzo sie podoba 
a Wy jak myślicie?




Jak już sie tak rozpędziłam to zrobiłam sobie jeszcze patere z deski drewnianej zakupionej na starociach za 1zł z kawałeczka tralki i drewnianej zaślepki do puszki elektrycznej;)




MIŁEGO DNIA



26 komentarzy:

  1. Elekt końcowy super! Jakiej dokładnie farby użyłaś bo planuję tak od dłuższego czasu zrobić z moimi drzwiami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika zarówno boazerie jak i drzwi malowałam tą emalią:)
      http://alefarby.pl/farby-do-drewna-i-metalu/586-LAKMA-Luxmal-do-okien-biala-polmat-0-8-L.html

      Usuń
  2. Fajnie wyszły drzwi.
    Też mam w planach.Patera super. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowa z Ciebie kobitka! Drzwi jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO WOW! Zostaje Twoją fanką ;) te drzwi to totalna przemiana! Wyszły pięknie!!! Sama bym zrobiła takie ale ja swoje pomalowałam na czarno ;p i teraz jak widzę Twój zacny pomysł to żałuje , że nie poczekałam na błysk Twojego geniuszu ;) Eh , szkoda, w każdym razie - jesteś genialna! Buziole ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ja dostalam olsnienia jak zobaczylam wlasnie Twoje super drzwi dzieki😊

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś genialna!
    i chcę zbliżenie na wianuszek z książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie nastepnym razem z bliska cyknąć;)dziekuje za odwiedziny:)

      Usuń
  7. No super, wyglądają cudnie!!! Biel to biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście ekstra....Tanim kosztem a ile satysfakcji....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie zrobiłaś te drzwi , nigdy bym na to nie wpadła że tak można

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki czasem jakas mysl wpadnie do głowy i do dzieła:)

      Usuń
  10. Teraz wygląda stylowo. Wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, świetnie wyszły, jakbyś je podmieniła a nie zmieniła :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszła ta metamorfoza :) Drzwi wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepsze niż niektóre sklepowe :))

    OdpowiedzUsuń