Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 września 2012

w końcu są...............rameczki z kokardkami

hej gwiazdeczki jakiś czas temu gdzieś w sieci spodobały mi sie rameczki wiszące na wstążeczkach no i oczywiście musiałam mieć podobne,bo przecież jak sie upre to nie ma zmiłuj;)kupiłam wiec na allegro takie surowiaki po 1,80 i malu malu i mam to co chciałam,żeby tego było mało to w tygodniu w sh wychaczyłam takie cudo ażurowe niby to obrus niby nie u mnie w każdym bądź razie robi za narzutę na narożnik tak się z nim jakoś przytulniej zrobiło no i mojej yoreczce Tośce też sie podoba jak sie walnie po długości to trzeba ją wołami ściągać;) buziaki do następnego:)


5 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują.. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna ta narzuta - dodała przytulności

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie te rameczki wyszły ;) a z tym napisem - rewelacja! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie źle sobie to wykombinowałaś! mniam do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
  5. ramki wygladaja rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń